Monday, December 13, 2010

Hey Digi Scrappers!! Azur is having a CT Call!!

I am looking for some people to join my ct.

I ask only 1 page a kit. (Please, if you DO NOT have time don't give your name. )

DST Gallery including to do some ctm enabling and praise game.

A blog up to date.

To have fun.

My blog: http://azurscrap.blogspot.com

My stores:

ScrapBird, CoolScrapsDigital, Scraptaboutic, DigiDesignResort


If interested, please just send me your blog, dst gallery and a little about yourself: azurscrap@hotmail.com

Thank you all.

--------------------------

Je suis à la recherche de quelques personne pour joindre ma ct.

Je ne demande qu'une page par kit (Si vous n'avez pas le temps s.v.p. NE PAS postuler. )

Un blog à jour.

Une gallerie sur DST avec participation au ctm et praise parfois.

Avoir du plaisir.

Mon blog: http://azurscrap.blogspot.com

Boutiques:

ScrapBird, CoolScrapsDigital, Scraptaboutic, DigiDesignResort

Si intéressé, m'envoyer votre blog, gallerie DST et quelques mots sur vous: azurscrap@hotmail.com

Merci à tous,


Im telling you Ladies, RUN and send Azur a email right now...she is a awesome designer and her kits are beautiful ....

No comments: